Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nyitott Kapcsolat Kezdőknek

Nyitott Kapcsolat Kezdőknek

Első

2016. július 04. - Onkyo

Kedves Olvasók!

Első bejegyzésemben szeretnék néhány szót szólni, hogy miért is indítottam ezt az oldalt.

Elsőnek is magamról:
Harmincat nemrég kezdtem, házas, boldog és nyitott a szex minden terén.

A blogot egy összefoglaló ötletládának szánom azoknak akik szintén hasonló gondolkozásúak, esetleg kezdők a nyitott szex terén. Tudom, sokan úgy gondolják, hogy a nyitott kapcsolat alatt annyit értek, hogy én is és a feleségem is bármikor bárhol szexelhet másokkal és ez így jó. Én nem így érzem, inkább úgy, hogy szexuálisan teljesen nyitottak vagyunk egymáshoz, titkos vágyaktól kezdve esetleg a gruppen élményekig. De a megcsalást ha lehet a legjobban elkerüljük.

Nincs nagy tapasztalatunk, ezt bevallom, biztos vannak sokkal okosabb emberek akik ódákat tudnának zengeni erről, de azért a mi tapasztalatainkat is szívesen megosztanám veletek.

A bejegyzés trackback címe:

https://nyitottkapcsolat.blog.hu/api/trackback/id/tr528865708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása